joi, 16 august 2012

Dorim să vă informăm din nou despre Cristian.

De ceva timp am revenit din Germania,in sfarsit acasa.
A fost destul de dificil la revenirea acasa deoarece sunt diferente semnificative de temperatura intre Karlsruhe si Bucuresti (acolo erau maxim 27 grade pe cand la noi erau 40-42 grade).
Cristian s-a acomodat dar nu foarte repede,nu manca foarte mult,varsa la fiecare masa , cu lapticul nu prea se inpaca. 
Rezultatele interventiilor din Germania au inceput sa se vada in urma cu aproximativ doua saptamani cand Cristian a inceput sa pape din ce in ce mai bine,nu mai varsa la fiecare masa,a inceput sa pape si laptic cu biberonul (inainte cu 2 zile de operatie de atrezie de esofag nu a vrut sa mai ia biberonul sau suzeta si nici dupa aceea).
 Acum Cristian papa cam 80-100 grame de pireut la o masa si 90-120 ml laptic numai pe gurita si nu mai varsa,pe butonel nu mai primeste decat medicamente si vitamine. Am inceput sa facem si kinetoterapie pentru a recuperara intarzierea provocata de perioadele destul de lungi pe care Cristian le-a petrecut prin spitale.Si aici sevad progrese, numai ca v-a trebui sa faca kinetoterapie o perioada destul de lunga(doctori ne-au spus ca este posibil sa facem pana pe la 4 ani si costurile pentru gimnastica nu sunt tocmai de neglijat).
Pentru ochisori am luat legatura cu doctori de la clinica din Detroit,si am cerut sa ne faca o programare pentru operatie.
Ne-au trimis raspuns destul de repede astfel:

- programare in Septembrie
- Luni  10 Septembrie la  10:20AM un prim consult
- Operatia probabil vineri 14 Septembrie si miercuri 19 Septembrie 2012

 
Din pacate suntem nevoiti sa cerem o amanare a programarii deoarece ca nu am putut strange bani necesari interventiilor chirurgicale
  

Un comentariu: